სილაბუსი
2013-2014
სასწავლო წელი
1
|
მასწავლებლის სახელი, გვარი
|
ინგა გოგალაძე
|
2
|
სასწავლო კურსის დასახელება
|
ინგლისური ენა
|
3
|
სწავლების კლასი
|
1 კლასი
|
4
|
სასწავლო საგნის
ხანგრძლივობა
|
2 სემესტრი
|
5
|
საათების
რაოდენობა
|
2 საათი
|
6
|
სასწავლო კურსის
ზოგადი
აღწერ
|
მოსწავლეს
განუვითაროთ სახელმწიფო ენასთან ერთად კიდევ სხვა ენაზე კომუნიკაციის უნარი. მთავარი
ამოცანაა , ანბანის შესწავლა, უცხო ენაზე დაწერილი მცირე ზომის ტექსტის წაკითხვა,
წიგნიდან, დაფიდან სიტყვების ან ტექსტის გადაწერა.
|
7
|
სასწავლო საგნის
სტატუსი
მოცემულ კლასში
|
მოცემულ
კლასში ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგანი.
|
8
|
სასწავლო
საგნის მიზანი
|
მოსწავლეს
განუვითარდეს უცხოურ
ენაზე ზეპირმეტყველება
(მოსმენა-ლაპარაკი), მოსწავლის
ინტერესის სტიმულირება,
მოტივაციის გაძლიერება:
მოზარდებმა უნდა
შეიყვარონ ენის
სწავლის პროცესი
და თვით
უცხოური ენა
და კულტურა.
|
9
|
ძირითადი
თემები
|
ანბანი
ზეპირად და წერით, დათვლა 1-დან 20-მდე, მცირე ზომის ტექსტის წაკითხვა, წიგნიდან,
დაფიდან გადაწერა.
|
10
|
სასწავლო
საგნის ამოცანები
|
მოსწავლემ უნდა
აითვისოს , როგორც
ენობრივი ისე
კულტურული ინფორმაცია.
- უნდა შეიძინოს
სხვადასხვა კატეგორიის
უნარ-ჩვევა:
1)ენობრივი
ცოდნა და
უნარები: ლექსიკა,
გრამატიკა,ცოდნის
კონტექსტში გამოყენება,
გამოთქმა, მართლწერა
2) კომუნიკაციური
უნარები: კითხვა,
მოსმენა, წერითი
კომუნიკაცია
3)კულტურა:
შესწავლილი საკითხების
ცოდნა
4)სასიცოცხლო
უნარ-ჩვევები:
შემოქმედებითობა, თანამშრომლობა,
სასწავლო აქტივობაში
მონაწილეობა
|
11
|
სასწავლო საგნის
აუცილებელი საბაზისო
კომპეტენციები
|
გამეორება,
გამოწერა, გადაწერა, კარნახით წერა, მოსმენა.
|
12
|
კურსის ორგანიზაცია
12.1. საკლასო
მენეჯმენტის
ხერხები
12.2.
მეცადინეობის
ფორმები;
12.3.
სწავლების მეთოდები
12.4.გაკვეთილის ტიპები:
|
1)ინდივიდუალური, წყვილებში, ჯგუფური, მთელ კლასთან
2)
პრაქტიკული
3) ახსნით საილუსტრაციო, პროგრამირებული
4)ახსნის, გამოკითხვის, განმტკიცების, კომბინირებული
|
13
|
რესურსები
|
-მოსწავლის წიგნი English
World 1 ( შპს. 'ინგლისური წიგნი საქართველოში') ( pupil's book) გამომცემლობა: Macmillan ავტორები: Mary
Bowen Liz Hocking
-სამუშაო რვეული
(workbook)
-მასწავლებლის წიგნი ( teacher's guide)
-პლაკატები (poster)
- ბარათები
(flashcards)
- დისკები (CD/DVD)
-მარკები(stickers)
-
ბუკი
|
14
|
მისაღწევი შედეგები
და
კომპეტენციები
|
-კითხვა-გაგება
-მოსმენა-გაგება
-შესწავლილი საკითხების ცოდნა
-ცოდნის კონტექსტში გამოყენება
|
No comments:
Post a Comment