განხილულია
სურამის ქრისტეფორე III-ის სახელობის #4 საჯარო სკოლა
უცხო ენების კათედრის გამგე:
/ ე. ხიდირბეგიშვილი /____________________
შეთანხმებულია
სასწავლო ნაწილი:
/ლ.კორკოტაძე / ____________________
(უცხო ენა: ინგლისური)
ს ი ლ ა ბ უ ს ი
ამტკიცებს სკოლის დირექტორი:
/ა. ლომიძე/ ______________
2013-2014 სასწავლო წელი
მასწავლებლის სახელი, გვარი: ინგა გოგალაძე
სასწავლო საგნის დასახელება: უცხო ენა (ინგლისური ენა)
სწავლების საფეხური: საბაზო
სწავლების კლასი: VII-VIII კლასი
სასწავლო კურსის სწავლების ხანგრძლივობა: ორისემესტრი.
საათების რაოდენობა: 3 საათი კვირაში
სასწავლო კურსის ზოგადი აღწერა: უცხო ენა როგორცეროვნული სასწავლო გეგმის განუყოფელი ნაწილისასკოლო განათლების მთავარი სახელმწიფო მიზნისგანხორციელებას ემსახურება. საგნობრივმა ჯგუფმა მოსწავლეს უნდა განუვითაროს სახელმწიფო ენასთანერთად კიდევ სხვა ენაზე კომუნიკაციის უნარი. მთავარიამოცანაა, წერილობითი და ზეპირი ურთიერთობის უნარისგანვითარება. ძირითადი ყურადება ექცევა შეძენილიცოდნის პრაქტიკაში გამოყენების უნარს, ეროვნულ დასაკაცობრიო ღირებულებებთან ნაზიარები, თავისუფალიპიროვნების აღზრდას.
უნარ- ჩვევები: მოსწავლე :
● ისმენს და იგებს თანამოსაუბრეთა დიალოგს.
● კითხულობს ტექსტს და იგებს მთავარ საკითხს.
● გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებასსაკითხისადმი.
● საუბრობს გაბმულად მისთვის ნაცნობ თემაზე.
● თავს ართმევს ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
სასწავლო საგნის სტატუსი: მოცემულ კლასში ეროვნულისასწავლო გეგმით გათვალისწინებული საგანი.
სასწავლო საგნის მიზანი: მოსწავლემ უნდა შეძლოს-
1)ზეპირი და წერითი კომუნიკაცია.
2)უცხო ენაზე მეტყველება.
3)წარმატებული კომუნიკაცია სხვა კულთურისწარმომადგენლებთან.
4)განსხვავებული კულტურული კონტექსტების დატექსტების გაგება.
5) ცოდნის დონის დამოუკიდებლად ამაღლება.
სასწავლო კუსის ამოცანები: -
1) მოსწავლემ უნდა აითვისოს , როგორც ენობრივი ისეკულტურული ინფორმაცია.
2) უნდა შეიძინოს სხვადასხვა კატეგორიის უნარ-ჩვევა:სამეტყველო, სწავლის სწავლა
3)მოსწავლეს უნდა ჩამოუყალიბდეს სხვადასხვა ტიპისდამოკიდებულება.
სასწავლო კურსის აუცილებელი საბაზისო კომპონენტები:
● მოსწავლე იგებს დიალოგს, ინტერვიუს,მონოლოგს.
● კითხულობს და იგებს მრავალსაფეხურიანინსტრუქციებს
● წერს პრაგმატული ხასიათის ინფორმაციულ ტექსტს (ბუკლეტი, გზამკვლევი)
● მონაწილეობს ინტერაქციაში
კურსის ორგანიზაცია:
1)საკლასო მენეჯმენტის ხერხები:
-ინდივიდუალური
-წყვილებში
-ჯგუფური
-მთელ კლასთან
2)მეცადინეობის ფორმები
-პრაქტიკული
-ლექცია
-სემინარი
-დებატები
3)სწავლის მეთოდები
-ახსნით საილუსტრაციო
-პროგრამირებული
4)გაკვეთილის ტიპები
-ახსნის
-განმტკიცების
-კომბინირებული
საწავლო კურსის შეფასება: ტესტირება, დემონსტრირება,შუალედური შეფასება, კომუნიკაციის უნარი, საშინაო დასაკლასო დავალებათა კომპონენტები, საბოლოო შეფასება.
რესურსები:
7 კლასი - Top Score 1
-მოსწავლის წიგნი Top Score 1 გამომცემლობა: Oxfordავტორები: Paul Kelly
8 კლასი - Top Score 2
-მოსწავლის წიგნი Top Score 2 გამომცემლობა: Oxfordავტორები: Jayne Wildman, James Styring,
-სამუშაო რვეული (workbook)
-მასწავლებლის წიგნი (teacher's guide)
- დისკები (CD/DVD)
ადამიანური რესურსები: უცხო ენის მასწავლებელი.
მისაღწევი შედეგები
● ამოიცნობს საუბრის ძირითად თემას.
● იგებს ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტებს
● მეტყველებს გარკვევით და მკაფიოდ
● წერს წერილს უცხოელ თანატოლს
სამუშაო დისციპლინა: გაცდენების დასაშვები რაოდენობაარაუმეტეს 15 საათი წელიწადში
წახალისების ფორმები: სხვადასხვა ღონისძიებებშიაქტიურად ჩართვა
No comments:
Post a Comment